فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

خبر خبر

1391/10/8 23:17
نویسنده : بابایی
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

از این به بعد اگر خدا و نی نی یاری کنن انشالا هر هفته 1 پست می ذارم نیشخند

من و نی نی و بابایی جمعه ( 1 دی دقیقا همون روزی که دنیا قرار بود نابود شه قهقهه )رفتیم نهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته کلی خوش گذشت من که از نمایشگاه راضی بودم واسه من یکی مفید بود بقیه رو نمی دونم

امسال شرکت ها ، تبلیغاتشون رو به همه نمی دادن یا باید همکار می بودی یا فرم درخواست محصول پر می کردی تا بهت کاتالوگی چیزی بدن ( زرنگ شده بودن  نیشخند

ریحانه جون ما هم خیلی سریع با مسئول غرفه ها کانکت می شد واسشون می خندید اونا هم ذوق می کردن بهمون تبلیغاتشون رو می دادند یه همچین دخمل مفیدی داریم ما نیشخند

نی نی مون رو تو آغوش گذاشته بودیم خلاصه هر کی از راه می رسید لپ این طفلی رو می کشید متفکر طفلکی لپش یکی دو سانت اضافه شده آخ یه خانومی که چنان ذوق کرده بود با چنان هیجانی گفت «این چیه به خودتون آویزون کردین بچه ست » تعجب تو دلم گفتم پ نه پ می خوام ببینم کانگورو چه حالی داره گاوچرانعینک

تو راه برگشت یه کوچولو بی قراری می کرد نگران که نمی دونستیم چشه بعدا فهمیدیم نیشخند

شب که با قاشق بهش غذا می دادم یه حس قشنگ بهم دست داد الان که دارم می نویسم قند تو دلم آب می شه اگه گفتین ؟؟؟؟؟خوشمزه

یه صدای ناز خجالت

یه صدای قیچ قیچ لبخند

دلم هری ریخت پایین قلب

آره درست حدس زدین نی نی من دندون درآورده هورا دیده نمی شه اما تیزی نازش لمس می شه به قاشق و لیوان که می خوره صدا می ده بغل

الهی مامان و بابا قربون اون دندون کوچولوت بشن قلب عزیییییییییییییییییییزمماچ

دیگه نمی تونم بهت بگیم بی دندون افسوس داری کم کم بزرگ می شی نگران

ایشالا بعدا از دندونش عکس می گیرم چون با چشم مسلح هم به سختی می شه دید نیشخند

در ضمن دخملم الان 8 ماه و یه روزشه و دقیقا تو 7 ماه و 28 روزگی ما دندونش رو کشف کردیم چشمک

 

نی نی  نوشت :

بابایی ممنون از اینکه من و مامانی رو بردی نمایشگاه قلب کلی چیزای جدید مدید دیدم مژه کلی مامانی ذوق کرد وقتی ذوق می کنه دوست داشتنی تر می شه نیشخندبغل

بابایی دوست داریم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

جولیا
8 دی 91 23:10
قلبونت بشه خاله . نی نی جونم
قلبون اون ارتباط برقرار کردنت بشم میری تو نمایشگاه ارتباط برقرار میکنی ))
قلبون اون دندونت بی دندون
وقتی دندون دراوردی مامانی رو گاز بگیر که دوست داشتنی تر شه
عاچقتم میبینی چه خاله مهربونی داری


منم عاچقتم با این نظر گذاشتنات
جولیا
8 دی 91 23:28
خوشحالم که اول شدم خواهچ میکنم میدونم که عشقتم
بابایی
9 دی 91 0:39
سلام عزیزم
قربون تو و دخمل مهربونمون بشم
من که کلی ذوقیدم
نوشته هاتم از بابایی بهتر شده ها
دوستون دارم هوارتااااااااااااااااااااااا




سلام بابای مهلبون
ما هم هوارتااااااااااااااااا دوستت می دالیم

shirin
13 دی 91 2:06
janam be een dokhmal naz ba dandonesh mashalah mamani barash esfand dod medi


ممنون
فرشته مامان امین رضا
22 دی 91 20:18

مبارکه همیشه شادوخند ون


ممنون
shirin
25 دی 91 3:46
kojaeed
مامان فرشته ها
6 بهمن 91 16:15
سلام دوست نازنینم ممنون که با محبتهات ما رو شرمنده کردی و به یاد ما بودی و شرمنده از اینکه امکان دسترسی به نت نداشتم تا پاسخگوی محبت های شما باشم
خدا دخمل کوچولوی نازنینت رو براتون نگه داره و همینطور شما رو برای اون ان شالله که زیر سایه امام زمان عجل الله تعالی فرجه همیشه در امن و امان و جان و دلش مزین به نور ایمان باشه
دندان دار شدن ننه نقلیمون هم مبارک باشه
باز هم به ما سر بزن


ممنونم عزیزم شما هر وقت تشریف بیارید ما خوشحال می شیم
سعیده مامان آندیا
13 بهمن 91 20:00
کجایید آخه
مامان ایلیا
15 بهمن 91 23:29
الهی پس این نی نی گوگولی از دست این ادم بزرگا چی میکشیده که اینقد لپشو می کشیدن


متحیر نیگاشون می کرد گاهی اوقات هم
مامان ایلیا
21 اسفند 91 23:59
جونم دندون در اوردی مبارکه


ممنون