فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

فرشته کوچولو

شبی با ماه و فرشته ...

1391/3/3 0:36
نویسنده : بابایی
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان و دوستان خوبم

بعد از مدتها فرصتی شد تا دوباره بیام و مطالبی رو بنویسم

به یکسری دلائل مجبور شدیم به این آدرس کوچ کنیم یکی از دلائل مهمش شاید امکانات و ظاهر کودکانش بود ...

به هر حال از این به بعد در این مکان با دوستان هستیم ...

شاید خیلی از دوستان از خوندن مطالب من تاثیر بگیرن و شاید خیلی ها هم فکر کنن که این مطالب شاید مجازی باشه

ولی چیزی که برای من مهمه این که یه روزی دخترم بزرگ میشه و شاید اون روز من باشم یا نباشم فقط چیزی که برام مهمه این که بدونه بابایی حسش نسبت به اون و مامان مهربونش چی بوده ....

دختر عزیز من کم کم داره برای خودش خانومی میشه

خب بریم سر اصل مطلب ...

شب هایی که من با ماه و فرشته بودم هم خیلی زیبا بود و هم شاید به نحوی غمگین 

چند کلمه با مامانی...

شب ها وقتی خستگی همراه با دردت رو می دیدم که با چه عشقی این فرشته رو در آغوش میگری حس عجیبی داشتم

وقتی چشمهای خسته تو رو می دیدم و گریه های این کوچولو که تو رو از غصه خودش کلافه کرده بود باز حس ناتوانی رو در خودم می دیدم

وقتی که من شاید می تونستم چند لحظه بخوابم ولی تو باز همچنان زمزمه کنان که در گوش او قرآن می خوندی و این فرشته که گاهی آروم می شد و گاهی بیقراری میکرد می فهمیدم مادر یعنی چی ...

شاید مادر بودن رو بشه به این جملات کمی تفسیر کرد

مادر یعنی نخوابیدن تا دم صبح ...

مادر یعنی اشک قبل از اشک فرزند ....

مادر یعنی سر تا به پا عشق ....

تا بی نهایت  ...

شبهای اول گذشت ولی بیقراری ها باعث شد دوباره این فرشته راهیه بیمارستان بشه

شاید رفتن به اونجا به اندازه این که از پشت تلفن وقتی بغض شکسته اش رو شنیدم برایم سخت نبود که با صدای لرزان شکایت از سوزن ظریفی رو میکرد که پوست فرشته کوچکش رو شکافته بود ...

حس میکردم که چقدر برایش سخت گذشت ...

وقتی وقت ملاقت شد من چهره نگرانش رو دیدم اشک های پنهان شده در پشت چشمهایش رو می دیدم که از من پنهون میکرد و گاهی ناخواسته قطراتی می ریخت

با همه سختی هایش دوباره برگشت ...

این فرشته که تنها یکی دو روز اول رو مهمون ما بیشتر نبود وقتی رفت انگار یه چیز مهمی تو خونه کم شده بود

و دوباره با اومدنش شور و جنبجوش رو به خونه برگردوند

شاید لازم کمی هم از لحظات شیرینش بگم

وقتی که ناخواسته لبخند زیبایی روی لبش می افتاد و قند در دل من و مامانی آب میکرد

و شاید هم زمانی که مثل یک فرشته اروم می خوابید و از نگاه کردنش سیر نمیشدیم ...

من تازه این و رو فهمیدم که هر فرزندی برای پدر و مادرش زیبا ترینه حتی اگه زشت ترین باشه

ولی این فرشته هر طور که باشه برای من زیبا ترینه و قشنگترینه

...............

چند کلمه با دختر گلم ....

عزیزم

عشق بابا

نمیدونی با همه دوست داشتنت وقتی که می بینم مامانی به خاطر تو چقدر سختی رو تحمل میکنه چقدر دلم براش می سوزه

دختر نازم نمیدونی که وقتی از سر کار میام و چهره معصوم تو رو می بینم همه خستگی و همه مشکلاتم رو فراموش می کنم

خصوصا وقتی بغلت می کنم و با اون چشمای نازت خیره به بابای مهربون نگاه می کنی انگار حرفهای زیادی برای گفتن داری ...

وقتی شوق و اشتیاق دیگران رو نسبت به تو می بینم انگار همه دنیا رو به من هدیه میدن

در پایان ماه و فرشته عاشق هردوتون هستم همیشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

اهورا باباي سوفيا
6 خرداد 91 8:57
mobarak basheh dost khobam
kheyli ziba ehsaset ro bayan kardi.omidvaram hamisheh shahed salamati hadih khodavand bashid


ممنون از شما دوست خوبم
مامان مريم گلي
6 خرداد 91 12:43
سلام خوشحالم كه دوباره خبري ازتون رسيد
خونه جديد مبارك
ريحانه خانم خوبه
به خانمتون سلام برسونين


سلام
منم از دیدن دوستان خوبمون خوشحالم
خوبه به همه دوستان سلام دارن
خانومی
6 خرداد 91 13:05
سلام
حضور فرشته ی قشنگتون مبارک
الهی که همه تون سلامت باشید
به همسر مهربونتو هم از طرف من تبریک بگید و خسته نباشید
لطفا عنوان وب مارو هم اصلاح کنید چون ما هم شدیم چهار تا به لطف پروردگار مهربون


سلام
ممنون از حضور شما
چشم
خدیجه زائر
6 خرداد 91 13:54
سلام بابای مهربون تولد غنچه ی نازتون مبارک


ممنون از شما دوست خوب
عمه ی امیرحسین
6 خرداد 91 15:30
سلام قدم نو رسیده مبارک . ایشالا که قدمش واسه شما و خانمتون خیر باشه . خیلی ناز و خوشکله هزار ماشاالله ایشالا که سایه ی شما و مامانش همیشه بالاسرش باشه و خوشبختی و سعادتش رو ببینید و البته عروس شدنش رو هم


ممنون انشاا... شما هم همیشه شاد و برقرار باشید
shirin
7 خرداد 91 15:38
salam khoneh no mobarak vay ke che hesi to neveshteh ha hast eshalah hamesheh salem basheh een ghand asal


ممنون این نظر لطف شماست
مامان آوینا
8 خرداد 91 11:00
سلام یک ماهگی فرشته کوچولوتون مبارک..


خیلییییییییییییی ممنون از شما
mobina bloom
9 خرداد 91 13:05
سلام اخی چه نازه با تبادل لینک موافق هستین اگه اره منو به نام مبینا بلوم بزنیدنی نی تونم از طرف من ببوسین


سلام
ممنون
چشم حتما خیلی هم خوشحال میشم
هستی
12 خرداد 91 10:11
تولدش مبارککککککککککککککک به به مبارکه
سعیده مامان آندیا
12 خرداد 91 13:27
انشاالله که زیر سایه بابای مهربون و مامان عزیزش سالهای سال با شادی و سلامتی زندگی کنه


ممنون از دعای خیرتون
محبوبه
16 خرداد 91 8:42
سلام
روز پدر به بابای فرشته کوچولو مبارک
انشالله خوش و خرم باشید
با افتخار لینکتون کردم


ممنون از شما دوست خوب
ثبت خاطرات کودکی
18 خرداد 91 2:35
تقدیم به فرشته کوچولو...

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█



ممنون

فریبا
19 خرداد 91 14:15
سلام
خونه جدید زندگی ایی جدید با یه عضو جدید
به به
مبارکه
فرشته کوچولوتنو چطوره ایشالله که همیشه از بیماری دور باشه و همیشه سلامت باشه این ریحانه خانم
حرفاتون همیشه دلنشینه و گاهی هم اشک ادم رو در میاره و لاجرم حرفی که از دل بر اید بر دل نشیند
خوشحالم که خانواده خوشبختی هستید و امید وارم گل لبخند مهمون همیشگی لباتون باشه و همیشه در کنار شاد باشید
یه بوس اروم هم واسه ریحانه جون



شما خیلی لطف دارین ممنون
مامان مريم گلي
21 خرداد 91 8:30
سلام ما هم مثل شما اسباب كشي كرديم اومديم بلوگفا اينم آدرسش http://maryamgoli88.blogfa.com/ بي زحمت تو لينكاتون آدرس وبلاگمونو ويرايش كنين
shirin
22 خرداد 91 18:34
salam kojaee babaee
جولیا
23 خرداد 91 12:41
جولیا
23 خرداد 91 12:42
سلام خوبین دلم خیلی برا ریحانه کوچولو تنگ شده بود خیلی نازه خیلی زیاد هفته پیش خونه خدا رو دیوار کعبه که اسم دوستامو مینوشتم اسم ریحانه رو هم نوشتم انشاالله قسمتش بشه بره اونجا ریحانه فرشته اس پاکه پاک
جولیا
23 خرداد 91 12:45
کامنتای من ثبت میشه ؟ چرا فک میکنم ثبت نمیشه همش
shirin
25 خرداد 91 1:29
salam ap nemekoned
یک دوست
30 خرداد 91 19:34
یکی بود یکی نبود یک بابایی بود یه مدت دیگه نمیاد
مامان مريم گلي
5 تیر 91 8:33
كجاييين شما بيان پيش ما
shirin
18 تیر 91 17:57
maman mehraboon shoma beyaa khabri aksi chizi bezar baba mordem baske omadeem ap neested delvapas shodam


ببخشید اینم یه پست جدید
shirin
15 شهریور 91 21:59
delemon bara een dokhtar tala tang shodeh baba
مامان محمد فرهام
14 آذر 91 23:30
سلام وب زیبایی دارید
میشه به لینک زیر برید و به محمدفرهام جونم که توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدین
کد 0012 می تونید دوتا رای بدین اگه هر دو رو به پسری من بدین ممنون میشم
ninimod.niniweblog.com


سلام
ممنون چشم حتما
مامان حسین جون
7 اردیبهشت 92 11:58
صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک ...



ممنون از اینکه به یادمون هستید